Omega 3 ffs!

Okej, allt är åter i sin ordning, men under min tid som internetlös så slog jag mig ner på balkongen och lät Sanna Ehdin fylla mitt hälsotörstande sinne.
Och vet ni vad jag insåg? Omega3 är ju precis vad jag behöver. Det kommer lösa alla mina problem! Tack Sanna Ehdin för att du öppnar mina ögon!
Tecken på att man har brist på omega 3-fettsyror är mjuka eller sköra fingernaglar,  torr- eller blandhy, håravfall m.m. Jag som löser hiskliga mängder hår ser min räddning i detta. Förvisso så verkar min fylliga man inte minska, men det är ändå lite irriterande att gå och fälla hela tiden. Min hy är också otroligt torr, dock kan ju detta just i detta nu bero på min lilla sol-tabbe i början av sommaren, men det kan nog omega 3 fixa ändå.
Omega 3 kommer också förbättra min syn, hjärna, hud, mitt humör, skelett, hjärta, humör och mina leder. Vackert!
Jag fick ett paket fyllt med små omega3-kapslar av min mamma för ett tag sen som ska räcka i två månader. Dessa har jag varit mycket slarviga med för jag har inte insett hur mycket jag behöver dem, men nu är allt annorlunda. Jag ska äta dem så fruktansvärt regelbundet och detta kommer göra mig till världens friskaste människa. Då testar vi det i två månader framåt då! Tummen upp.


Kommentarer
Postat av: Sara

Men omega3 är ju precis vad JAG behöver! Jag insåg just det! Det är ju det jag har letat, det täcker ju för fan allt! :D

2009-07-15 @ 21:48:19
Postat av: Sanna svara Sara

Vi alla behöver lite omega 3, det kommer bli vår räddning.

2009-07-17 @ 12:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0