Jenny och magontet.

Ja, idag ska jag ju bli nyttig, det tråkiga är dock att min mage har gett upp. Jenny var här i går och sov över tills idag, och detta var naturligtvis oerhört trevligt! Dock så tycks hon ha lite negativa effekter på mig då jag enbart upplevt så fruktansvärda magsmärtor två gånger, och hon har varit närvarande vid samtliga...

Hur som helst så har jag på grund av små magknip ännu idag inte fått i mig mer än en kopp te och ett glas c-vitamin till frukost, så jag har ännu inte vräkt i mig massa onyttigt. En skål med godis blev dock kvar sen gårdagen, men jag ska göra mitt bästa för att stå emot. No more sugar for me.
Nu ska jag lägga mig i soffan och försöka sova lite så kanske magen blir lite gladare sen också. hejmäer!


Kommentarer
Postat av: lisbeth

Håll ut !!! Det kan ju bara bli bättre !

Jenny hälsar så gott från sin viloställning i min soffa !

2009-07-13 @ 14:07:58
Postat av: Sanna svara Lisbeth

Tack för de goda orden!

Hoppas du och Jenny får ett gäng riktigt härliga mor och dotter dagar!

Kram

2009-07-13 @ 20:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0