Feber hos farbror polisen

Jag är sjuuuk! Igår så jobbade jag på hotellet och bytte sängkläder i sådan hast att febern helt tog över min späda lilla tonårskropp. Så idag är jag matt och har fruktansvärt ont i halsen. En sån dag borde man bara ligga och vila, eller hur? Men nu är det så att en visit hos fabror polisen krävs för att skaffa pass åt Eken och eventuellt ett nytt åt mig till den kommande turkietresan i slutet av september.
Eftersom mitt pass räcker till september 2011 så tänkte jag att jag skulle slippa skaffa ett, men så började Eken tjata om att jag faktiskt var 12 år då jag skaffade det och att turkarna kan vägra släppa in mig i deras hemstad om de inte känner igen mig. Och det skulle ju faktiskt kännas lite surt att se Martin och Eken vinkandes lämna mig på flygplatsen.
Så trots svåra smärtor så bär det av till Bollnäs idag dels för passet, men också för ett skurset och ett maxmål.
Mozzarella sticks, here I come!


Kommentarer
Postat av: lisbeth

Stackars dig, sjuk nu igen :-(

Hoppas du kryar på dig snart ! Går själv omkring och hostar, så det är lite synd om mig oxå...

Och så är jag avis på er som ska på utlands-semester ;-)

2009-07-23 @ 22:13:03
Postat av: Laila♥

Tips på att stå emot sötsug :) ♥ Puss

2009-07-24 @ 03:06:56
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0