Att vara en ödla.

Sol -> Röd -> Förlust av hud.

 


Japp, jag kommit in i det sista stadiet och ömsar med andra ord för fullt nu. Jag har också blivit bannlyst från soffan efter att ha lämnat detta spår efter mig:



Jag känner mig naturligtvis väldigt äcklig då jag fjällar på detta vis, men samtidigt kan jag inte låta bli att mysa lite. Först kliar jag upp en liten kant sen drar jag mycket, mycket försiktigt i den i hopp om att få lös en sån stor bit död hud som möjligt. Det blir som en liten sport, och spänningen höjs mer och mer ju större bit jag lyckas få bort. De största som jag är mest nöjd med visar jag upp för Eken. I början betraktade han hudbitarna med avsmak och sa att jag var äcklig, men nu mer så sneglar han bara till lite och ger mig ett: Oj då. Jag ler då nöjt och tänker: Vänta du bara, bättre kan jag! och ger mig i kast med att pilla lös en ännu större bit.
Jag har också erbjudit Eken att vara med och pilla på min döda hud, men han har artigt tackat nej. Gott så, mer till mig, även om det skulle vara lite kul att tävla om vem som är bäst i peeling. Nåväl, än så länge är jag obesegrad mästare och detta tänker jag fira med lite godis. Tack.


Kommentarer
Postat av: Anonym

URK! Håller faktiskt med Eken, det ser äckligt ut!

2009-07-10 @ 09:15:41
Postat av: Anonym

Men du! Kvalstrena lär ju vara jätte glada!

Snacka om fest! Världens smörgåsbord uppdukat...

Kul när man kan glädja nån, eller hur! =))

2009-07-10 @ 09:19:45
Postat av: Alina

Söt blogg=)

2009-07-10 @ 09:47:21
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0