Lips

Nu var det ett tag sen jag skrev, men jag får väl skärpa till mig igen.

Igår så kom Phäntie, Sara och Martin över, och eftersom Eken inhandlat lips till xboxen så blev det en del av den varan. Mycket trevligt, dock så resulterade det i en öm hals idag.
Sen blev det film, Barnhemmet. Detta är en spansk rysare som handlar om ett gammalt barnhem där hemska saker händer. Mycket bra, måste jag säga, då vi alla satt och skrek rätt ut vid diverse tillfällen. Rekomenderas om ni vill sitta och skaka i soffan lite.



Och för att berätta hur det går med nyårslöftena är det väl så där... Jag har inte ätit nått godis, däremot är jag rätt dålig med det här att minska med socker i mat och dylikt, så några direkta abstinensbesvär har jag inte råkat ut för.
Igår blev det lite cider och det räknas väl som läsk, och på självaste nyårsdagen så tog jag och Eken oss ett varsitt maxmål med tillhörande cola. Som försvar här har jag faktiskt att jag tillåtit mig detta då vi äter ute på pizzeria eller dylikt, så på ett sätt var det okej.
På nyårsafton fick jag expertråd av svägerska och svärfar ang. mitt magont och jag har försökt ta till mig dessa tips.
Den senaste tiden har jag ofta struntat i frukost och lunch, och istället ätit rejäla middagar, men nu har jag istället försökt äta regelbundet. Och ta i trä för en så länge har jag klarat mig rätt bra från magont. 
Nu ska jag fortsätta kolla på Happy Gilmore på femman.

Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0