Tisdag 060109

Idag har inte varit en sån fruktansvärt skötsam dag då det gäller maten. Började iallafall med frukost, en macka och lite yoghurt, men sen blev det hamburgare och pommes och sen en kebabtallrik till middag. Kakor blev det också.
Men Ekens bror och hans son kom över idag från falun så då måste man ju få gotta sig lite, tycker jag.
Mycket trevligt med besök, hoppas det blir fler av dessa framöver!

Annars har jag inte så mycket att säga, ska kolla klart på klassikern Drömkåken som går på 4:an, störtskön.
Tack för mig och god natt.



En liten aftonbild jag tog idag.

Kommentarer
Postat av: Björn

Tack för en jättetrevlig dag. Stripsen och bilspelet var bäst enligt sonen. Tack för att vi fick trasha ert jättefina hem.



Hälsningar// Ekens bror

2009-01-09 @ 20:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0