The Strangers


Jag var inne på 1000 apor och såg att Calle Schulman skrev om en rå-äcklig film han hade sett, eller snarare försökt se.
Jag blev oerhört sugen på att se denna och tvingade Eken att se den med mig. Han vägrade först eftersom han hatar att se skräckisar på kvällen och hävdade dessutom att han skulle sova dåligt som fan om han såg den.
Jag hånade honom för detta och efter mycket tjat gav han med sig.
10 minuter in i filmen sitter jag och skriker: Jag ångrar mig!!! Jag vill inte se mer!!!
Eken säger åt mig att skärpa mig, det är bara en film, jag tjatade ju.
Jag ligger och spänner mig som aldrig förr och försöker hålla för både öron och ögon på samma gång.
Efter en dryg halvtimme så kommer en sån där plötslig scen som gör att man skriker rätt ut, och jävlar vad jag skrek, för just då råkade jag ut för ett sendrag som inte är av denna värld!
Efter det kunde jag inte ens ligga ihopkurad, utan fick ligga utsträckt för att inte råka ut för sendrag igen.
Eken däremot var näst intill oberörd, så jag fick väl skylla mig själv antar jag.

Hur som helst, så är det jag vill komma till att om du vill se en riktigt äcklig film så är inte The Strangers så jävla pjåkig.
Väntar nu på att få tag på The Unborn som också verkar vara hyffsad, dålig story men ändå äcklig.
Men som sagt-
Filmen som ger dig sendrag:
THE STRANGERS
Ute på din nedladdningssite nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0