Lycklig igen!

Ja, jag har varit lite apatisk denna vecka eftersom jag spenderat läskigt mycket tid i lägenheten, så mitt lilla hjärta Eken tyckte att vi skulle ta en tur till hudik så vi fick komma ut lite och så han kunde leta rätt på ett par jeans.
Och japp, nog blev det lite fynd, så nu är jag på strålande humör igen!
Ett par jeans, en tisha, en kofta, tights, ett armband och ett par trosor är vad som skymtar på bilden.



Fick även tag på en present till Eken, visserligen så vet han vad det är men han brukar vara rätt bra på att spela överraskad (Något jag vet eftersom han har vetat om större delen av alla presenter jag gett honom i förtid...)
Men visst är det märkligt att materiella ting kan ha sån stor inverkan på oss! När man kommer hem med fyllda kassar och packar upp, och kommer på att "ja just ja, den här köpte jag ju också!" Och så ser man något man vill ha men struntar i att köpa det, sen ångrar man sig och kan gå och gräma sig hur länge som helst över det där.
Och visst, kalla mig en trasig människa, men det ger ett visst rus att sortera in det nya i garderoben, även om det är just då som de nya plaggen blir ett av alla de andra.
Eken fick tag på två par jeans, en tröja, en bok och ett par träningbyxor han med, så jag var inte den enda syndaren denna dag.
En mycket trevlig dag, måste jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0