Jag gillar ju honom!

Jag fick nog så jag högg huvudet av honom!



Nej, skämt åsido så känner jag att jag varit lite väl elak mot Eken i de senaste inläggen, och eftersom i stort sett hela hans familj läser den här bloggen så kände jag att det var dags att lugna ner mig.
Jag gillar ju faktiskt honom...
Så hädan efter ska jag vara lite mer kärleksfull mot honom även här.
Försöka iallafall...


och ja, huvudet sitter kvar... än så länge...


                                                                                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: lisbeth

Inte behöver du känna dig hämmad i ditt blogg-författarskap av att vi läser det du skriver ! Är säker på att om Freddan hade haft en egen blogg, så hade nog han också utnyttjat era vardagsvedermödor för humoristiska litterära utsvävningar...Sluta inte, det du skriver ger många goa fniss och skratt !!!

2009-01-23 @ 15:26:12
Postat av: Lisbeth

Och förresten, du bakar ju smaskiga kakor åt min son, mer begär jag inte av en god svärdotter :) ! Möjligen då att du inte piskar honom alltför ofta...

2009-01-23 @ 15:32:12
Postat av: Sanna

Svar till Lisbeth!



Hehe, va bra då! Och ja, jag lovar att inte aga honom allt för ofta, bara när han verkligen förtjänar det;)

2009-01-24 @ 07:29:11
Postat av: Arandur

Hoppas du får en bra helg :)

Kolla gärna in min fotoblogg och säg vad du tucker om mina bilder :)

2009-01-24 @ 07:34:21
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Rasta Fred

Jag tycker texten på min tröja beskriver ganska bra min pose i soffan..

2009-01-24 @ 16:18:21
Postat av: Björn

Bra bild på Freddan och Sannas tunga:-) Freddan ser pigg ut:-) NOT!!!!:-) Kul:-)

2009-01-25 @ 17:00:40
Postat av: Fred the licked

Btw är den där bilden tagen i snusk-stugan vi hade i ljusdal..



Hua, undrar vad gubbjävlen gör idag?

2009-01-25 @ 22:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0