Fast in the träsk

Ja, imorse innan jag åkte till jobbet hade jag nån timme att slå ihjäl så jag tänkte: "Äh, varför inte spela lite sims, det var ju ett tag sen"  Dum ide. Nu är jag åter fast. Hela dagen på hotellet gick jag och längtade hem till spelet. Att ett sånt poänglöst spel kan vara så beroende framkallande.



Sen ett meddelande ut till Phäntie the Puffin:
Ska du till gävle imorgon eller? Ha mobilen tillgänglig för tusan! Vill att du ska köpa en grej till mig på lush, nämligen mask of magnaminty. GAH, vill ha, ge mig mest, som SBM-M skulle ha sagt. Now DO IT! Du får pengar sen...kanske.


Kommentarer
Postat av: Pocahontas

Ja, är detta början eller slutet på mitt förtidspentionerade bloggande? det är frågan som hela bloggvärlden ställer sig för tillfället.

ps

Fan va söt jag är

ds

2009-01-26 @ 18:30:09
URL: http://themyseriousp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0