Cravings

Nu börjar abstinensen så smått komma krypande.
Till frukost åt jag lite haloumiost, ett egg, tomat och gurka bara för att få nått i magen, sen till lunch blev det pasta med stekt korv.
Nu borde jag göra någon slags middag, men det är inte det min kropp suktar efter.
Det är choklad, lakrits, kola och coca cola. Så fort jag tänker på lösviktsgodiset på ICA, så som majsbollar, refresher, fudge o.s.v., så flödar saliven i munnen och mina ögon rullar runt i sina hålor.
Sen blir jag blir lite smått irriterad, varför var jag så innihelvetes dum att jag sa ifrån mig godis?!
Tror knappast att det spelar sån stor roll för hur jag mår egentligen, och inte för vikten heller! En liten påse hade ju räckt!!! En dag i veckan hade jag väl kunnat unna mig själv, va?! Nej, utan jag sa en livlina i månaden om jag mot all förmodan skulle råka göra ett misstag och trilla dit.
En dag av 30....
Åh, jag var så naiv!
Jag ska aldrig någonsin lyssna på mig själv igen. Jaja, jag får väl slänga ihop den där jävvla middagen då och samtidigt lista ut en jävligt bra dag att använda livlinan.
Tack för den här gången.

Kommentarer
Postat av: Fred the man

Jag visste inte att vi hade en livlina..? ;)

2009-01-05 @ 23:42:20
Postat av: Mija

Godis är som ett jäkla gift..

bläää

2009-01-06 @ 00:56:19
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0