Årskrönika

...är nått varenda jävel skriver nu. Det hoppar jag. Jag drar en jävligt snabb sammanfattning istället och medger att jag haft ett mycket bra år och jag ser ljust på det kommande året också.
Och vilken avslutning sedan! Var hos Ekens bror och firade in det nya året med släktningar på Ekens sida.
Oerhört trevligt, och om ni läser detta vill jag tacka så mycket för att jag alltid känner mig så välkommen! Jag trivs verkligen i ert sällskap!

Så fuck årskrönika men God fortsättning på er allesammans!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart du trivs med oss och vi trivs med dig, du är ju lika knasig som alla oss andra och har sjuk humor som vissa av oss (läs mig ;-) mina bröder har ju slutat upp med sånt trams som de så högtidligt deklarerade :-( Mesar...) Men hur som helst. Du är underbar!!



Kram

2009-01-05 @ 18:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0