Ännu mer pryl tjaffs...

Ringde och beställde det där jävla bordet så förhoppningsvis kommer den på fredag. Nu är det bara att hålla tummarna på att den kommer gå in i vårt lilla kök. Sen har Eken beställt en matta med Sara och Andreas som ska till bollnäs idag, men det vet han inte än... Men den kommer nog bli fin, visst? För den ljusa mattan vi har nu blir jämt luddig då Eken luffsar runt i sina svarta tubsockor, men då denna redan är svart så hoppas jag att det problemet kommer vara ur vägen.
Jag är allt bra jävla klurig jag!



Sen såg jag ett litet erbjudande i Elgiganten som kittlade min lilla magsäck. Dock är nog denna dröm en bit bort, men ack så läcker den denna var. Samsung 42"- TILL HELT GALET PRIS, som Elgiganten själv skiver, 6490 riksdaler.
Såg även en tv från Philips nu med ambilight, och hur fräckt är inte det?! Den finessen har nog funnits ett tag, men var för otekniska lilla mig helt okänd tills jag fick reklambladet från elgiganten imorse och så jag googlade lite och fick ännu ett litet krav på min dröm-tv lista. Ambilight känner alltså av färgerna från bilden på TV-apparaten och justerar därefter bakgrundsljusets sken efter det. Nice.

              
Sen fick jag brev från Jotex, och på kuveret stog det "Innehåller viktig information!"
Redan här anade jag ugglor. Antingen kommer de beskylla mig för att inte ha betalat någon räkning, vilket skulle vara konsigt eftersom jag inte beställt något därifrån på cirka ett år, eller så innehåller kuveret bara nått löjligt erbjudande som de lurar mig till att öppna med den där texten. Ni ser, jag var redan väldigt skeptisk då jag slet upp kuvertet.
Och mycket riktigt, en enkät man skulle svara på "då Jotex ständigt försöker föbättra sig." Mmmm, just.
För detta får man 100kr rabatt på nästa beställning, så länge man beställer över 200kr. Bra, med andra ord så slipper man betala frakt och expeditionsavgift som sammanlagt hamnar på just denna summa. Faktum är att jag har kommit att avsky Jotex just för denna lilla summa som tillkommer i slutet på varje beställning. Och det ska jag säga till dem då jag fyller i enkäten, de ska nog få höra ett och annat, så det så!



Kommentarer
Postat av: lisbeth

Snygg matta ! För att inte tala om TV-apparaterna...Man måste ju få drömma, för tusan ?!

2009-02-24 @ 03:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0