The Return

Jag är nu tillbaka efter en tre dagar lång resa ämnad för att rädda diverse utrotningshotade djur samt adoptera tre underbara barn från u-länder för att ge dem en ljusare framtid...
Det vore nått det va?
Nej, det jag har gjort är att ha jobbat hela helgen, sen bara lökat runt och spelat Left 4 Dead med Eken.
Det är allt. Just ja, vi kollade på lite lägenheter idag också, då vi funderar på att uppgradera oss till något större, men inget föll oss i smaken direkt.
Nu ska jag plugga lite inför ett test imorgon och sen ska jag försöka röjja något här, då det ser förjävligt ut.

Phäntie ska tydligen dyka upp nästa helg också. Basåattnivet. Det ser vi fram emot.


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Hej igen ! Kul att du är tillbaks ! Började undra om du försvunnit i nån snödriva... Eller dragit iväg till tropikerna för att simma med delfiner, du också ;-)

2009-02-10 @ 18:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0