Morgonstund...

Uppe med tuppen, I say.
Tänkte att jag för en gångs skull kanske ska vara lika trött som Eken när det är läggdags så jag masade mig upp jag också. Okej, jag försökte somna om men min märkliga åkomma av insomnia då Eken drar till jobbet kunde inte ens botas av tv-shop, så jag gick upp istället.
Igår var vi till Bollnäs, och självklart så var mattan jag ville ha slut men vi fick tag på lite annat smått och gott istället, bl.a. tapeter och en lampa så jag ska inte klaga. Sen så slank ju ett obligatoriskt maxmål i också förstås, och Mozzarellasticks, I miss you already.
Nu ska jag avsluta detta meningslösa inlägg och göra något vettigt istället.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0