Green mango in my heart

Gör mig en kopp te till frukost. Känner inte för något annat för jag är så äckligt trött. Sara kommer om sisodär fem minuter och tet kommer aldrig hinna kallna till behaglig drickstemperatur. Det innebär att jag slösat bort lite av mitt underbara te jag fick av kära systeryster i julklapp. Det kommer från Indiska, är i en grön och glansig liten påse och smakar mango. Det är ett sånt förtvivlat gott te att jag snart gjort slut på den lilla påsen. Kanske är det bra så jag kan börja nöta av resten av mitt te-bestånd, men jag vill inte ge upp den här goda mangosmaken som tilltalar mig så oerhört. Så om ni är förbi Indiska så vet ni vad ni ska köpa till mig.



Green mango, den till vänster på bilden. Den gröna. Så ni inte tar fel.
Den röda lilla jäveln har jag inte ens smakat på, då jag blev så hänförd av den gröna. Jaja, nu ska jag skålla min stackars tunga och min gom för att sedan dra till jobbet. Tack.

Kommentarer
Postat av: Sis

Aha!!! Va skoj att du gillade den! Hoppas den andra också är god! Dom luktar då otroligt gott!

Kram

2009-02-21 @ 21:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0