Flow...

Ibland får man bara feeling och allt känns så jävla bra. Har kollat på lite Greys anatomy, pysslat lite med datan och tagit det lugnt. Trycker igång en låt jag hittar på en blogg och tycker att den är så jävla bra. Får ännu mer feeling, njuter av livet.
Kommer på att jag faktiskt ligger och ruvar på en liten vinbox och att ett halvt glas faktiskt inte kan skada, snarare tvärtom.
Tappar upp. Sniffar på glaset och ryser av välbehag.
Long time, no see, my good old friend.
Ska nog fortsätta att bara lukta, kanske smutta lite. Fruktigt. Det är ju bara ett halvt glas jag hällt upp. Ska njuta av detta. Få det att räcka hela länge.
Hoppas ni har en underbar kväll, mina vänner, imorgon tar vi itu med resten av veckan.
Imorgon klarar vi allt, tamme fan. Skål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0