Fast för alltid?

Klurar mycket på det här med flytten nu, ska vi, ska vi inte?
När vi gick runt där och nötte på parketten och synade varje lite skruvhål så sa Eken: "Om du ska dumpa mig så gör det nu så jag inte blir ensam i en trea sen!"
"Nej, det ska jag inte"
  fnissade jag och lekte lite med tanken.
Nu när jag satt här och surfade runt så kom tanken plötsligt tillbaka. Gjorde jag mitt livs beslut där? Är jag fast nu?
Lovade jag bort mig till en och samma man för resten av mitt liv? Skrattade jag bort min chans till frihet?

Jaja, nu återstår väl bara att göra det bästa av situtionen och finna mig i min lott. Eller packa det nödvändigaste och dra innan han kommer hem från jobbet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0