Där drar han gränsen...

Ekelund säger:
vad gör du nu då?
Susanna säger:

har ätit den sista lakritsen och mår dåligt över mig själv

Ekelund säger:

gör inte det.

Ekelund säger:

du är perfekt

Susanna säger:

heheh du är för söt du

Ekelund säger:

du är

Ekelund säger:

allt

Susanna säger:

oj

Susanna säger:

då förlåter du mig för att jag beställt tre likadana klänningar som kommer i april då?

Susanna säger:

men de var nedsatta och kostade bara 79kr styck.

Susanna säger:

och därför älskar du mig.

Ekelund säger:

du

Ekelund säger:

jag betalar för det

Susanna säger:

hehehe, jag gillar dig när du är full!

Ekelund säger:

japp

Ekelund säger:

och jag är inte riktigt där än heller! så fatta senare!

Susanna säger:

då beställer jag lite fler grejjer då?

Ekelund säger:

hmm


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Vilken gullig konversation ;-)

2009-02-28 @ 03:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0