Allena!

Nu har min sambo åkt iväg för att spela dataspel med sina bröder och här sitter jag i min ensamhet.
På den muterade tv:n (muterad som i mute, i tystläge. Fyndigt av lilla mig, eller hur?) så är det någon slags skidtävling som inte intresserar mig över huvudtaget.
Funderar på att gå över till nya lägenheten och städa lite, men vill inte gå dit ensam. Försöker ringa Sara och Samantha, men då de var här och drack vin långt in på natten igår så går det inte att få tag i dem nu.
Men så helt plötsligt slår det mig, att varför ska jag inte kunna gå dit själv. Jag trivs alldeles ypperligt i sällskap av mig själv och mig själv endast.
Så nu ska jag fylla min lilla mp3 med något trallvänligt sen ska jag knata upp till trean och sätta fart med lite kakelputsning. Och under tiden ska jag sjunga och gårma i den tomma och ekande lägenheten, så grannarna får en liten förvarning om att det är Sanna the Psycho som ska flytta in!


Kommentarer
Postat av: Fredde

Det första jag gjorde vid online, kolla din blogg xD Love you! puss

2009-02-27 @ 19:09:51
Postat av: carro

gud va snygg blogg du har!



Ha en trevlig kväll!

kram

Carro

2009-02-27 @ 19:16:41
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: carro

tack så mycket :D

2009-02-27 @ 19:37:52
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0