Listan

Idag har jag kämpat mot huvudvärk och hicka. Tog en väldigt kort promenad med Eken för att få lite friskluft, sen drog vi och handlande. Rörde ihop pasta och köttfärssås till lunch och gjorde sedan en slags baconröra med ris till middag. Fick till det mesta riktigt bra, dock blev baconröran lite salt, då jag hade både fetaost och köttbuljong i, och så baconet på det då så klart. Meeen, det gick i och Eken fick lite matlådor att ha med sig i veckan. Hela dagen har jag gått och mått dåligt över hur stökigt det är här och mummlat att imorgon ska jag städa, men så här på kvällssidan flög det fan i mig och jag körde en diskmaskin och städade tvrummet. Så nu sitter jag här i soffan med tända ljus, enya skönsjungandes ur högtalarna och en kopp chai-te, samtidigt som jag gör mitt bästa för att inte tänka på röran i de andra rummen.
 
Åh, sen vill jag gratta Ekens syster som fyller år idag och Eken som dingade level 80 med sin pala idag. Stor dag för dem båda!

Men det är inte därför jag skriver. Utan jag tänker göra en lista på vad jag ska ta tag i denna vecka, så att både jag och ni kan hålla koll på det. Men mest jag.

    - Ringa arbetsförmedlingen och fråga om lite grejer.
    - Bära ner madrass i förådet och bära upp julgrejer.
    - Slå in de sista paketen
    - Pallra mig till Ljusdal för att inhandla lite smågrejer.
    - Städa de övriga rummen.
    - Boka tvättid och tvätta inför helgen.
    - Åka till sthlm i helgen OCH SE EDDIE IZZARD. Yeah, you heard me!

Eh, så, japp. Det är väl det jag ska göra. Känns helt okej, faktiskt. Då vet vi, okej? Hörs.


Kommentarer
Postat av: PHarlantha

Hehe, jag kommer hem nu nästa helg. När ska vi hänga då?

2009-12-14 @ 00:13:15
Postat av: Jenny

TACK för gratulationerna!!!! :-) Puss

2009-12-14 @ 07:37:53
Postat av: Sanna svarar

PHarlantha:

Alltid.



Jenny:

Självklart.

2009-12-15 @ 21:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0