en liten update

Åh, vilken sekund som helst nu kommer min mor och hämtar upp mig. Jag ska till arbetsförmedlingen och tigga om pengar för att jag inte har nått jobb, sen efter det ska jag jobba. Kaxigt va? Japp, halv sex ikväll drar mitt lilla pass igång, sen får vi se hur länge det varar. Jag hatar arbetsförmedlingen, men det är jag väl inte ensam om, antar jag.
Hur som haver ska jag även rota runt efter nån slags julklapp åt Eken. Han är så jävla jobbig att ha och göra med kring jul. Då jag frågar honom vad han vill ha svarar han att han inte vet, men han kontrar inte med ett: jag vill inte ha något alls, eller ett: en snäll flickvän. Detta hade gjort att jag kunnat köpa i princip vad som helst eftersom han inte riktigt bryr sig. Men nej, han säger bara att han inte vet, men man ser ändå att han hoppas på att han ska få nått riktigt jävla fint. Jobbigt det där.
Nåväl, snart anländer mor. På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0