En flitig dag.

Åhåhåh, idag har jag varit duktig, förstår ni! Jag har städat min mors hus mycket intensivt hela dagen och resultatet är obeskrivligt, och så även min lycka över min prestation. Min mor var och handlade och min far jagade större delen av dagen och då kunde jag bedriva min lilla verksamhet helt i löndom. När de sedan kom hem greppade jag tag i deras händer och ledde runt dem i huset och beskrev i detalj vilka stordåd jag åstadkommit. Min mammas respons var exemplarisk och hon berömde upp mig utan gränser, medans pappa körde standardrepliken: "Fan grabben, du kan ju om du vill."
I dag skulle jag ju egentligen ha åkt hem, men så slog det mig att jag har det stökigt hemma och det fick mig att stanna kvar ännu en natt. Imorgon ska jag pynta granen här hemma hos mamma sen drar jag hem för att försöka rusta upp mitt egna lilla råttbo, som jag lämnade helt utan eftertanke i söndags. Jag drog förvisso ut alla sladdar, men disk och sopor fick ligga kvar och jag förväntar mig en rätt mustig odör då jag återvänder hem.
Vad jag ska göra nu? Surfa lite... I SÄNGEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0