Hemma igen.

Nu befinner jag mig åter i lägenheten och väntar på att mitt värddjur ska komma hem. Innan jag åkte hem så hjälpte jag mamma att göra jul hemma och bar upp lite grejer på vinden. Nu har jag iallafall lyckats ta reda på disken, stadat lite och tagit en dusch.
Är sugen på att sätta mig och trixa med lite bilder och ta en cappuccino, men det kanske inte är det smartaste då jag känner mig lite trött och då det snart är dags att krypa ner mellan lakanen. Dock är jag jävligt hungrig så det kanske blir ett glas juice och en korv med bröd framför tvn först. Bloggen kanske inte har varit så givande idag men julglädjen har fan blomstrat! Ta del!




Kommentarer
Postat av: lisbeth

"Å granen står så grön å grann i stugan.. !"

Så fint det blev hos din Mamma ! Hon har säkert tyckt det varit roligt och mysigt att ha sin dotter hemma igen, ett tag. Vi är ju såna, vi mödrar :-)

2009-12-10 @ 15:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0