Varför Sanna inte bör vistas i trafiken del: 3

Nu är jag hemma, och har fått sova en natt i min alldeles egna säng!
På vägen hem såg jag den ultimata reg.plåten nämligen SXY. Försökte knäppa kort på den då jag låg bakom bilen, men detta var svårt då kameran inte riktigt ville fokusera på vägen och jag var tvungen att göra just detta. Då jag ansträngde mig lite för mycket för att få till den där bilden upptäcker jag att jag nästan är halvvägs ute på den andra väghalvan och möter....en polis, naturligtvis. Jag svänger fort in på min vägbana igen och ler mitt mest urskuldande och trevligaste leende. Han vände inte och följde mig, så jag tror det var leendet som räddade mig.


Hade du velat stoppa den här människan? Nej, tänkte väl det.


Kommentarer
Postat av: lisbeth

Hehe.. hade nog i alla fall hött med pekfingret om det var jag som hade mött dig ;-)

2009-08-14 @ 11:32:37
Postat av: Anonym

2009-08-15 @ 16:13:39
Postat av: Anonym

2009-08-15 @ 16:14:54
Postat av: Kajsa

Vet du! B`s kompis Tomas är här i helgen (eftersom inte vi fick komma till er.... :-) Gissa vilket reg nr han har!! Precis - SXY !! Iofs är det hans pappas bil, men ändå...

2009-08-15 @ 16:22:04
Postat av: brorsan

klart dom inte stoppade dig... du skrämde dom nog rejält, dom trodde nog du hade rabies =)

2009-08-16 @ 19:14:07
Postat av: Sanna svarar Kajsa

Hehe, fråga om han hade en vinglig BMW bakom sig i torsdags:)

Ni skulle ha varit här i helgen, var ju ett perfekt Järvzoo väder! Nåväl, ni är varmt välkommen i september och då jäklar får knutten hålla sig hemma!

2009-08-16 @ 21:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0