Jag? Oroa mig? Tss...

Oh ja, nu kickar paniken in. Imorgon, klockan 0700, ska jag sätta mig i bilen och dra till valbo. Första dagen ska spenderas på firman för att "förbereda".
Va?! Vad ska förberedas?!
Ska jag trevande ta initiativ till saker jag inte har en aning om, eller ska jag köra på den söta hjälplösa stilen och försöka charma gubbarna på bygget?
Usch, nä jag längtar tills på tisdag då jag får ge mig ut på vägen och syssla med saker jag åtminstone har en liten aning om.
Fan, jag längtar tills nästa helg.

Kommentarer
Postat av: lisbeth

Jaa du, suck..Alla längtar vi väl efter nästa lediga helg. Och på nåt sätt så tar vi oss igenom dagarna som föregår den. Men inte är det lätt, inte..Kämpa på ;-)

2009-08-09 @ 11:22:28
Postat av: Sanna svarar Lisbeth

Helgerna och den 25:e får det att gå runt... Synd bara att det finns så få av dem!

2009-08-09 @ 18:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0