Igår och idag.

Hallå ja.
Igår skrev jag ingenting, men detta berodde på att min dag var fullspäckad av andra saker. Först gjorde jag lunch åt mig och Eken som blev ganska lagomt äcklig så jag började må illa. Sen låg jag i soffan och ojade mig medan Eken åkte till jobbet. Då ringer pappa och säger att jag bör höra av mig till Conny, som är min flaggvakts-chef, och att jag har jobb till veckan och troligen några veckor frammåt.
Jag blir fruktansvärt glad över det faktum att jag faktiskt kommer hinna få en liten inkomst även denna månad. Ringer runt och fixar med boende och dylikt, i ett slags lyckorus. Får reda på att jag ska vara på firman och förbereda på måndag, något jag aldrig gjort förut, vilket får mig en smula nervös men ändå inte slår ner mig helt.
Åkte till Samantha och klädde av mig på hennes soldäck för att njuta lite av solen och Samanthas sällskap innan hon åkte bort över helgen.
Två timmar senare begav jag mig till Bollnäs med min mor för att hämta sängbord på jysk och pass hos polisen. Polisen hade dock stängt klockan 15 den dagen och detta gjorde mig lite upprörd, men ett maxmål senare så var jag glad igen.
När jag kom hem blev det WoW för hela slanten. Så hur ska jag hinna blogga en sån dag?!

Om 20 minuter ska jag infinna mig på hotellet för att jobba i fem timmar, efter det ska jag laga middag till mig och min mycket omtyckta sambo. Resten av kvällen går nog åt till att städa lägenheten och montera ihop sängbord, allt detta med ett glas vin i handen, för att sen avsluta med en film i soffan. Detta ser jag fram emot.

För att summera detta:
*Hurra! Jag har fått veta att jag har jobb ett tag framöver!
*Jippie! Jag har köpt nya sängbord!
*Helvete, jag har ju bråttom till jobbet!

Det är väl det jag vill säga. Tack.


Kommentarer
Postat av: lisbeth

Grattis till både jobb och nya säng-bord !!

Kram på er båda två !

2009-08-08 @ 13:10:15
Postat av: Sanna svarar Lisbeth

Tackar, tackar! Ska bli skönt att dra in lite kosing igen, så jag kan betala tillbaka mamma för sängborden:)

2009-08-09 @ 18:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0