En underbar människa.

Idag åker Eken iväg med dem han tog motorcykelkort med på en långresa. Detta kommer uppta större delen av dagen. Lördagen försvinner med andra ord.
Jag är hemma i tre dagar innan jag åker på jobb igen. Vi har tre dagar att umgås på vid varje hemkomst. Nu får vi bara två.
Dömer jag honom?
Nej, jag för jag är en större människa än så. Jag är storsint och kan ha överseende. Jag är den ultimata flickvännen.
Så åk iväg och ha det så kul idag, älskling. Jag finns här när du kommer hem, iförd raffset med middagen redo. Det är bara sån jag är.


Kommentarer
Postat av: lisbeth

Förutsätter att han gör samma sak för dig, inklusive raff-set ! ;-)

2009-08-17 @ 10:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0