Trött och tacksam

Jag blev inte ensam igår för både Sara och Kristoffer kom och hälsade på! Sara drog nån gång vid midnatt och Kristoffer däckade vid 5-tiden, medan jag inte gick och la mig alls!
Jagade upp en mycket trött och bakis Koffe vid halv åtta-tiden. Blev en rask morgonpromenad till tåget, ett adjö till vimpelpojken och sen raka vägen till hudik med min mor, systeryster och hennes två yngsta.

Kompenserade min förlorade sömn med att shoppa loss lite! Nu har jag lagt alla mina nyinköp på golvet i kontoret så jag kan njuta av dem lite extra av dem innan de åker in i sina lådor och hyllor, för sen försvinner magin och de är bara en del av alla andra grejor.


Ikväll så väntar en luuugn kväll i soffan framför tvn för att sen somna jättetidigt!
Vill tacka Sara och Kristoffer som gjorde min misslyckade onsdag till en oerhört rolig onsdag, också ett tack till min syster som tvingade med mig till hudik så jag fick shoppa loss lite och till min mamma som bjöd på fika och köpte ett armband åt mig! Och sist men inte minst vill jag tacka Eken som stod ut med mina meningslösa telefonsamtal hela förmiddagen, då sömnbrist och alkoholpåverkan ledde till "paniksaknad av sambo".
TACK!

Kommentarer
Postat av: Sis

Ja men tack själv! Var ju skit skoj!

Är lite avis på dina gardiner... Skulle ha köpt

ett par själv också... Jävligt snygga!

2009-04-02 @ 20:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0