Dagens plan och gårdagens minne.

Idag är en bättre dag. Solen skiner samtidigt som mörka orosmoln breder ut sig över himeln, vi kan alltså vänta oss lite vad som helst. Utanför håller de på att sopa bort grus och göra sommarfint med stora, bullriga maskiner. Ni vet vad nästa steg efter det är va? Jo, gräsklippning! Jag älskar doften av nyklippt gräs. Det är tamme fan sommar det!

Hur som haver har jag en hel del att stå i idag. Jag ska marinera några kycklingfileér som ska avnjutas till middag, städa upp här ty det ser för jävligt ut. Sen ska jag strategiskt placera ut tavlor som sen ska spikas upp då Eken kommer hem, eftersom vi inte gjort detta ännu. Det är alltid lite svårt att spika upp något på en nytapetserad vägg, men vi måste överkomma detta hinder om denna lägenhet ska kunna utvecklas.
Sen ska jag nog ta och skicka ut lite ansiktsrengörningstester, eftersom jag fick mitt första buzzadorpaket igår. Jag signade upp mig för minst ett halvår sen och hade glömt allt om detta, tills de plötsligt ville att jag med mitt knivskarpa intellekt skulle pröva och betygsätta denna produkt. Så nu sitter jag här med extremt många småtester som jag inte riktigt vet vart jag ska göra av dem. Men som Zlatan skulle ha sag: Det löser sig.

Ja men då ska jag väl sätta fart då.



En bild jag tog i sommras. När jag var liten fanns det en kille som åt de där fröna. Vi tyckte att han var konstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0