Trött, slut och konstig.

Är hemkommen från hotellet. Det kryllade av folk idag och jag är alldeles slut. Ska ha en mysig tvkväll med mig själv, men först ska jag duscha om jag nu orkar det... Sa till de på hotellet att jag bara skulle vara ledig imorgon så om de behövde hjälp var det bara att ringa. Sa också att jag helst såg att de inte gjorde det, men ändå, och då skrattde vi allesammans och de sa att det inte var något fara- de skulle ringa om det behövdes, det kunde jag vara så säker på så. Jahapp. Det ska bli fruktansvärt skönt att vara ledig imorgon, jag känner mig nämligen alldeles trött, slut och konstig i kroppen. Meen, de ringer väl från ICA istället imorgon. Satsar ni emot?
Nä nu ska jag tvinga in mig själv i duschen. Ha en trevlig kväll för i helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0