Life is good as they say, and so is your mom...


Okej, nu ser jag fruktansvärt naken ut på denna bild, meeen det är jag inte. På bilden försöker jag också kolla in i kameran och le, men jag kan inte kämpa emot mina ögons reflexer utan får motvilligt ge efter och sluta ögonen just då bilden tas. Jag njöt bara av det faktum att det var 35 fucking grader i solen på balkongen, och totalt vindstilla. Mycket varmt, mycket skönt och jag är även mycket blek...
Hur som haver så såg jag även årets, för mig, första fjäril! Försökte ta en bild på denna, ser ni den? Det kommer ju garanterat frysa ihjäl mycket snart, jag menar; säg den lycka som varar för evigt. Meeen, låt oss njuta av det så länge.



Som för de flesta andra så har ju solljus en positiv inverkan på humöret så här efter vintermörkret, och jag har kännt mig på toppen humör hela kvällen! Jag har sprungit runt i lägenheten och sjungit och dansat för mig själv i total eufori! Då borde jag ju vara mer trevlig mot människor också, men nja... Det är väl så där med den biten. Två bekanta, varav av en av dem min sambo, har nämligen försökta nå mig  ikväll och allt jag blivit då de ringt är arg. De tränger in i min perfekta bubbla och förstör. LÅT MIG VARA LYCKLIG FÖR MIG SJÄLV.
Jag har snäst åt dem och kännt mig lättat då de vill avsluta samtalet, p.g.a. mina små spydigheter, utan att jag alls få dåligt samvete. Sen har jag åter njutit av min ensamhet.
Jag har även slagits av min egen perfektion gång på gång under kvällens lopp! Sett mig själv i spegeln och inte kunnat låta bli att le lite flirtigt åt mig själv, skrattat åt mina egna brilljanta skämt och bara trivts med mig själv, utan att det blivit så där pinsamt tyst. Gnistan finns där. Jag tror faktiskt att jag ska fortsätta träffa mig själv och se vart det leder...

Kommentarer
Postat av: mari-ann

det är skönt att vara själv.

2009-04-05 @ 16:38:50
Postat av: mari-ann

hallo!

2009-04-05 @ 16:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0