Hallå ja.

Men vad ska jag säga, vad ska jag göra?! Allt är så tråkigt!
Eken drog till Bollnäs för att besiktiga bilen idag och då följde jag och Sara med för att bränna lite pengar. Blev max på det och det var en fröjd.



Igår var vi till falun där Ekens bror med familj håller hus och rånade dem på diverse bokhyllor som nu förgyller vår lägenhet. Så det tackar vi så mycket för!
Sen på eftermiddagen så åt vi middag med Ekens arbetsteam, och jag valde något någolunda billigt för att vara en bra människa, men nu så här efteråt ångrar jag mig. VARFÖR TOG JAG INTE CHANSEN?!

Ja, det är väl det jag har att säga. Tråkigt, jag vet, men jag är helt tom. Vill inte göra något, kan inte göra något, tänker inte gör något.
Fy fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0