Ett break.

Knallade hem till lägenheten nu på lunchrasten. Kände mig kluven iför att göra detta då jag anade att det skulle kännas jättejobbigt att gå tillbaka då lunchen var över, men då jag insåg att jag glömt plånboken hemma och inte kunde köpa mig någon lunch blev jag mer eller mindre tvingad till att gå hem. Och nu sitter jag här med endast en kvart kvar innan jag ska gå. OCH JAG VILL VERKLIGEN INTE GÅ!!!
Jag förstod det, jag borde ha stannat på ica istället för att gå hem. Men, men bara 2,5 timme kvar nu sen är det slut för dagen.
Och till er som tänkt att påskhandla i eftermiddag: NEJ!!! Inte förän efter fem, okej?

En Stenmark:

Kommentarer
Postat av: mari-ann

det är till att tänka på pengarna, så går allting lättare.

2009-04-08 @ 13:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0