Tråkigt...

Så känner jag om allt nu! Allt är trist, ingenting lockar! Jag är trött och har ont i hela kroppen. Är det hösten som spökar kan man fråga sig? Hur som haver så är jag less på att ha det så här. Vill få lite gnista, komma igång, gilla saker!
Vill ändra mitt utseende, min inställning, få in rutiner.
Jag vill ha förnyelse!
Ska klura på det här. Stöter ni på mig så ge mig en spark i arslet och säg åt mig att get a grip! Inspirera mig!
Nu har jag gnällt färdigt här, och ska ta ut övriga tankar och funderingar på sambon!



Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Exakt så känner jag oxå.. de bara hänger där i en toffs. skit tråkigt!! men få se om lite fejk hår kan få ordning på de. blir ju en del mer volym...



va bra att jag inspererar=)

med mina steg..

igår blev de väldigt mycket. men de lagras de med;-)

2008-10-14 @ 23:29:08
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0