In the ghetto

Javisst, vår lilla håla är så långt i från trygg numera.
På onsdagmorgon då Eken skulle till jobbet stod inte bilen kvar. Detta var mycket frustrerande då de två veckor tidigare hade knackat låset på den och han just hade fått det reparerat.
Hur som haver fick vi reda på att det faktiskt stod ett par hundra meter bort, inkörd och gömd bakom några garage.
Grejer var stulna, de hade slangat bensin, haft sönder diverse grejer och varit allmänt pissiga.
Det är så jävla tråkigt.
Kan man inte bara visa lite respekt och inse skillnaden på vad som är ditt och vad som är mitt?

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

JAG MED!!

så sjukt less på hösten.. den har ju vart så länge!! började ju redan i augusti ju. nu vill vi ha snö och vitt!! =)

2008-10-31 @ 12:25:28
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja!! Ni hade behövt en cool polis, definitivt! Jag har nu hela kitet med plastpistol och handklovar.. kommer imorrn när jag inte är bakfull :P

2008-11-01 @ 16:01:16
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0