Söndagen den andra november

Vi är inne i november nu, fattar ni? Snart har det gått ett helt jävla år igen.
Jag är helt hopplös med att lägga upp planer och lova mig själv saker som jag aldrig håller, så nu ska jag strunta i det.
I två måndader framöver har jag inga andra måsten än att plugga, så det är just det jag tänker fokusera på.
Många, inklusive jag, går runt och gnäller på att man inte har någon energi nu när det är så mörkt hela tiden. Kroppen fungerar ju så, att man ska sova när det är mörkt. Så nu har jag bestämt mig för att utnyttja de här mörka dagarna till att vila. En enkel plan är en bra plan. De närmsta två månaderna kommer bestå av vila och plugg. Det bör jag väl kunna hålla?

Hoppas ni har haft en härlig halloween helg! Jag och Eken gjorde den läckraste pumpalyktan genom tiderna. Mycket bra presterat, eftersom vi båda aldrigt gjort en tidigare.



Kommentarer
Postat av: sara

Vad fin den blev, riktigt händiga ni!

2008-11-02 @ 22:56:07
URL: http://annasarachristina.blogg.se/
Postat av: man

Det är en kul blandning slang,svenska och engelska

2008-12-02 @ 13:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0