Fixering...

Jag köpte en handkräm idag, för mina torra naglars skull. Tänkte köpa en nagelkräm, men den jag hittade luktade så illa så jag stod över. Återigen upptäcker jag ett beteende hos mig själv då jag införskaffar nya krämer och dylikt; Överkonsumtion. Extrem överkonsumtion.
Så fort jag märker att min hud absorberat smörjan någolunda så är jag där igen, klämmer ut en lite för stor mängd kräm i handen och sen gnussar jag mina händer frenetiskt, på ett näst intill sjukligt sätt.
Om två dagar kommer detta beteende vara som bortblåst. Naglarna torkar återigen ut och krämen ligger och härsknar längst in i nått skåp. Jag lär mig aldrig.


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jag har också mina perioder, men just med handkräm är jag ganska duktig.. tycker det är så obehagligt med torra händer!



Ja just det, självrisk.. fy tusan vad drygt! Man borde inte behöva betala nånting, 1800 är ändå rätt mycket alltså!

2008-11-03 @ 20:10:02
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0