Stora beslut och fullt upp

Kvällningen bjöd på lite dramatik då Eken fick ett erbjudande av min far att börja arbeta med honom. Detta innebär att han under sommarmånaderna kommer att sova borta mins fyra nätter i streck varje vecka, samt utsättas för min far under långa perioder, och ja min far är speciell. Det blir mycket jobba och lite sömn, men lite extra klirr i kassan.
Efter en timmes betänketid så var det ändå bestämt och imorgon åker han på kurs för att lära sig lite säkerhetsregler ang. att jobba i trafik. Kommer nog bli ett gäng krävande månader, men det ska bli spännande för oss båda!

Detta lilla orosmoment gjorde att studieflytet dog ut totalt och jag fick bara en uppgift gjord idag, men alltid är det ju något. Men det är bråttom nu, fy fan, mycket som ska göras på kort tid. Därför blir det lite klent med uppdaterandet här, men vänta tills i sommar, då jävlar ska ni få se på uppdatering! De närmaste två veckorna kommer bli dryga, men gud va skönt det ska bli sen! Har inte gjort annat än att plugga de senaste dagarna och jag börjar känna den där känslan jag hade för ett år sedan, då magkatarret tuktade mig. Men som sagt, det är bara en liten bit kvar nu så får jag börja göra det jag tycker är kul sen, ska bli underbart!

En lektion imorgon, sen bär det av hemmåt för att plugga igen. Blir till att ta pärlan till skolan tror jag, ska nog lägga upp en bild på skönheten sen:) Nu ska jag ta en kopp te och förbereda mig för morgondagens lektion.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

jag är oxå lite lätt laktos, och röran är gjort på laktosfria saker så njut och är du med;-)

laxen är billigare än tex kräftstjärtar:-D

2008-05-15 @ 22:02:50
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

fast nu fattar jag ju att du inte syftade på röran... hahaha.. utan mitt gamla svar. sånt som händer:-D men du kan i vilket fall som helst byta ut mjölk osv till laktosfria produkter. soya ris och så vidare.. KRAM

2008-05-15 @ 22:04:42
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: sara

Nämen har det verkligen skett! Har eken blivit bekräftad av den store Kurt! Jag är rörd. =)

2008-05-16 @ 18:02:05
URL: http://annasarachristina.blo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0