När det inte funkar...

Japp, efter en full skoldag värmde jag upp lite ravioli och satte mig sen för att ta itu med lite medicinsk grundkurs. Jag märkte direkt att min hjärna inte ville samarbeta, ni känner säkert igen de dagarna, då man bara märker att kreativiteten är som bortblåst. Men jag kämpade mig ändå igen två uppgifter, det tog mig fem timmar. Körde dock fast på den sista frågan på den sista uppgiften, men mailade in den iallafall och hoppas på lite vägledning. Efter detta tänkte jag ta itu med lite psykologi, men jag insåg efter att ha läst igenom texten tre gånger och ändå inte kunna svara på frågan att min hjärna nog har gett upp nu. Den har tackat för sig, efter att jag plågat den med att koncentrera sig från 8-22 nonstop, då jag dessutom överkonsumerade vin dagen före.
Jag erkänner mig, en smula besviket, besegrad. Men det kommer fler dagar, och för hoppningsvis kan min musa återupplivas med hjälp av lite sömn.
När jag kom hem idag till den tomma lägenheten så väntade en liten hälsning på bordet från Eken som åkt och jobbat. En liten lapp men önskan om en bra dag samt ett kinder ägg.
ETT KINDER ÄGG!
Godare choklad får man leta efter. Jag fullständigt älskar den tunna, ljusa, ljuva chokladen! Däremot så har jag ännu inte kommit fram till vad kreatörerna bakom leksaken tänkte, de har nog överträffat sig själv i galenskap och meningslöshet.. Men ack, jag vill återigen hylla chokladen! Ta dig tillbaks till den barndom med denna ljuvliga sötsak- köp ett kinder ägg idag!

Något strular med uppladdning av bilder... Jag anar ugglor..

Nej, men tack för mig då!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad fint med ett kinderägg! Det var nog år och dar sen för mig. Det borde finnas kinderägg i storlek XL, det är ju egentligen för lite choklad i ett sånt där.



Skål till dig med :) fast med vatten idag då!

2008-05-11 @ 17:31:10
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0