mögel och ett diskberg i ensamheten dag tre...

Javisst, igår tänkte jag: Nu får det vara nog! Imorgon är det jag som går upp en timme tidigare och diskar, så det ser skapligt ut här igen!!!
Gick jag upp en timme tidigare? Nej. Sitter jag hela dagarna och in på nätterna och pluggar i ren panik? Ja. Är det en bra ursäkt för att ens bostad ser ut som ett rent helvete? Jag hoppas att det är det.
Bestämde mig för att ta en macka till frukost. Jag tyckte mig undersöka den noga ifall det var mögel på den men upptäckte inget. Jag la på två stycket skivor av kalkon, och tog mig en tugga. Direkt spred sig den horribla smaken av mögel, not the good kind, i min mun. Jag fick helt enkelt spotta ut och slänga min macka. Bra start.
Blev iallafall klar med mina psykologiuppgifter igår, så nu är det bara ett litet möte och ett par muntliga kompletteringar kvar inom ämnet kvar.
So fucking nice.
Men hur går det för Sanna att sova själv då, kanske ni undrar? Var inte hon lite mörkrädd och paranoid? Javisst är jag det.
Så jag har numera förflyttat mig till soffan och sover där på nätterna, för att kunna stupa till tryggheten av televisonen.
Samt försäkrar jag mig varje kväll, både en och två gånger, att det är låst överallt. A och O för att inte bli mördad, you know.
Nä, nu ska jag gå och hämta pärlan för att frakta mig till skolan.
Tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker faktiskt lite synd om dig! du låter ganska paranoid faktiskt:P

2008-05-20 @ 23:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0