Klockan 0600 och ensam

Japp, då har Eken lämnat byggnaden för att arbeta med far, och kommer nu vara borta i minst fyra dagar. Jag håller mina små sargade tummar och hoppas att det kommer gå bra för honom.
Men hur ska det gå för mig då?!
Klockan är nu tjugo över sex, och inte en själ syns till på gatorna eller inne på msn... Jag ska sätta mig och skriva ett arbete om epilepsi, not so funny, och sen har jag psykologi som väntar. Få se hur långt jag hinner, för sen kommer Phäntie för att plugga religion och hålla mig sällskap i tvättstugan, för javisst, jag har tvättid i dag också. Jävligt passande att smita, mr.Ekas!
Det ska bli så jävla skönt då dessa uppgifter är över! Så det är väl bäst att jag sätter fart, tack för mig.

Men först behöver jag eran hjälp... Vad är det jag är på väg att stoppa i munnen? Jag har själv grubblat länge.



Kommentarer
Postat av: Pillan

Helt klart godis. det syns på formen o ditt förväntansfulla leende!!!

2008-05-18 @ 12:25:42
Postat av: Anna

En chokladbit, definitivt!



Men vet du vad, den här fullkornspastan är riktigt god.. eller så är det för att jag öser på så mycket annat att jag inte känner smaken av fullkornen kanske?



Vad vart det nu du pluggade? (Minnet = guldfisk)

2008-05-18 @ 17:56:59
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/
Postat av: Flanders

Najs!! riktigt snygg bild baby;)

2008-05-21 @ 12:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0