Här går det undan!

Japp, nu var det ju ett tag sen man skrev igen, men dagarna är späckade så jag har inte så mycket till val!
I fredags var det raj och partaj med Sara, Samantha och Eken. Gick på järnvägs och efter stängning for vi hemmåt igen dock hade vårt sällskap ökat med tre till. Sara åkte dock hem och sov men vi andra höll igång till fem på morgonen.


På lördag var vi dock inte lika pigga. Jag och Eken tog en mjukstart och låg kvar i sängen till 11-tiden, vilket ändå är oförskämt tidigt om man jämför med tiden innan det blev Eken och jag! Men han har lyckats göra mig till något av en morgonmänniska den karln, så 11 kändes lite sent ändå. Hur som helst så runt tolv satt vi på pizzerian och mosade i oss en varsin kebab, helt underbart!
Vi lommade hem och satte ute i det fina sommarvädret ett tag, för det är ju verkligen det nu, sommarväder! Men så började Eken pusta och gnälla över värmen samt anmärka på att mina armar började bli lite röda, så vi masade oss in och kollade på en japansk skräckis.
The Shutter hette den, rätt läskig faktiskt, även om den är rätt så identisk med de andra japaska skräckisarna.
Efter filmen gav vi oss iväg och köpte årets första mjukglass! Inte helt fel det heller!
Sen köpte vi lite godis och getost, ännu en lite böjelse jag fått, och gick hem och stekte hamburgare som fick bli middagen.
Sen blev det ännu en film- The Tattooist, helt okej, även om den inte var så läskig som jag hoppats på. Sen somnade jag i soffan medan Eken spelade wow. En tokhärlig dag måste jag säga!


Idag så gick vi upp runt nio som vanligt och jag skulle vilja säga att jag mer eller mindre har suttit här framför datorn och pluggat! Det har blivit psykologi och medicinsk grundkurs för hela slanten!
Tog en liten promeix med Eken också för att få lite friskluft, men sen så var det tillbaks framför datorn igen! Så nu är jag rätt trött, ska bli skönt att krypa till kojs, även om det är lite tidigt än... Men man börjar ju bli gammal.

Nä, nu ska jag kolla upp det som behöver kollas upp här på nätet, sen blir det nog som sagt till att gosa ner sig mellan lakanen! Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

ja livet känns bättre när solen skiner=)

och muggarna är så goda att dricka ur, perfekt köp!!



HA en bra vecka!

2008-05-11 @ 20:48:47
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Mmmm, mjukglass och ost.. två av mina favioriter med. Appropå detox och allt det där snacket, jag har idag påbörjat en ny era med GI-mat! Jag vägde mig igår och såg att jag gått upp ungefär sjuttielva kilo på en månad så nu är det dags att vara lite nyttig. Och som tillägg kan jag berätta om en kollegas detox-tabletter. Man tar 3 om dagen i 20 dagar - dricket en massa vatten och så blir man detoxad :)



Just det, pluggandet.. det blev bara två sidor lästa, har varit på tok för seg idag. Men imorgon!

2008-05-12 @ 01:10:27
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0