Dag två i ensamheten.

Alldeles, alldeles ensam är jag...
Nej, jag vältrar mig inte i själv självömnkan.
MEN VAD SKA JAG GÖRA DÅ?!
Jag är ensam och har fortfarande massa uppgifter som ska göras. Lägenheten ser ut som sju svåra år, för jag har verkligen inte tid till att städa nu!

Men, dock vill jag hylla mig själv som nu varit utan godis och sockerrika saker i allmänhet i över en vecka nu. Det är rekord och suget har börjat försvinna nu. Jag bestämde mig för att dricka upp det sista av en proviva mango som Eken lämnade, och tyckte nästan att det var för sött. Den var knappt god. Är detta ett bra tecken eller har jag bara blivit dum i huvudet?
Fullkornsprodukter har övertagit pasta och bröd, sen köpte jag råris också.
Ett litet steg i rätt riktning!

Och vill åter hänvisa till låten i förra inlägget. Guld värd.

Nä, nu måste jag börja röra mig till el pluggo. Tack för ordet.



Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

hihi jo det framgick.. och ja,jag skulle så gärna vilja ha en. men asså de blir för livligt i en tvåa. lyssna på länken, lägg till skutt och hopp mot väggar, gnagning och mer hopp.. allt under natten!

2008-05-19 @ 21:11:40
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0