You said what, bankomaten?

Det är bevisat, man kan spendera 3000 på några ynka timmar. I onsdags var jag överlycklig över att jag fått betydligt högre  lön än vad jag räknat med, men säg den glädje som varar för evigt. Det högg i hjärtat då bankomaten spottade ut minneslappen, bara några kaxiga hundringar kvar, the ones who made it.
Men jag fick ju lite roliga kläder, samt spendara en dag med Lilly och Phäntie, bara det kan ju vara värt tretusen! (Och nej, det betyder inte att jag tänker betala er nästa gång jag träffar er!) En riktigt mysig dag. Nu har jag ont i mina ben efter allt shoppande och förkyld som ett as. Snart kommer Ekens bror och då ska vi käka pizza, men det blir ju så klart kebab för mig! Härliga tider!
Gå i fred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0