Torsdag at last!

Jag vill börja med att gratulera Eken som fyllde 20år igår! Hipp, hipp hurra!
Så vad köpte den perfekta flickvännen till honom då?
Inte ett skit. Jag befinner mig i skammens tecken. Men jag har en plan! Jag har gjort upp en deal med honom att vi ska åka någonstans när vi får tid att hitta på något tillsammans och så ska han få peka ut det han vill ha! Någon belöning ska han ha för att stå ut med mig:)

Ja, torsdagen är kommen, jag har sen i måndags tror jag gått och lovat mig själv att jag ska vårstäda så in i helvete idag, och mycket riktigt, jag står kvar vid mitt löfte, trots att jag är vidrigt förkyld! Många komman i den meningen, forgive me, svenska språket!
Ja, så dagens schema ser ut så här:
  • Kort promenad i det underbara vädret
  • Frukost, nått nyttigt, som väger upp för godispåsen vi vräkte i oss imorse efter gårdagens firande
  • Städa, städa så otroligt, med fruktansvärd nogrannhet!
  • Äta god middag och somna efter ett par arkiv x avsnitt.
Var ju till götet i helgen, ska berätta om det senare.
Nä nu ska jag klä på mig otroligt mycket kläder så att inte promenaden förvärrar förkyldningen.
Adjö


Kommentarer
Postat av: bella

det är hans syskon. elin är äldst och johan är 86.a som jag.
ja, visst är jag snabb på att skriva. ;) hehe
inget liv...

helgen blir väääldigt lugn. jag ska inte röra mig mer än nödvändigt. själv?

2008-03-20 @ 11:43:23
Postat av: Anna

Arkiv X.. det var evigheter sedan! Jag har fullt upp med att följa alla nya program, fast om det blir som ryktena säger att Bevvan ska återuppstå så kommer jag sitta fastklistrad!

Tycker det var en bra present, det är ju egentligen roligare att få välja själv. Jag skriver alltid långa listor men får aldrig något från dom.

2008-03-20 @ 19:23:31
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0