Fredagsmorgon


Japp, klockan är prick åtta nu på fredagsmorgonen och det är runt fyra tiden idag vi åker. Jag ska göra prov idag så klockan fyra är jag klar, med andra ord så drar vi direkt efter att jag skrivit mitt prov. Nu har jag två timmar på mig innan jag ska åka till skolan och på denna tid ska jag ha klätt mig, sminkat mig  och ätit frukost samt packa och helst plugga en del, sen vill man ju städa så det är lite fint när man kommer tillbaka. Killen ska ju vara hemma så han har sagt att han ska städa (men man vet ju hur det blir...) Ja just, så det tidigare nämnda ska jag hinna på två timmar. Och vad gör jag? Jag sätter mig vid datorn och börjar kika runt. Varför gör jag så här? Det är så typiskt!
Och jag är ju fullt medveten vid mitt misstag ändå sitter jag här och skriver vidare!
Jag är hopplös helt enkelt.

Better get tummen ur röven och sätta fart nu! Tack för mig och trevlig helg, för nu drar Eken och jag mot götet!

image232




Kommentarer
Postat av: pillan

nej men flashback in my face! det är ju tapeterna från stugan!

2008-03-14 @ 17:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0