Sommarlov

Ja, nu är sommarlovet här och eftersom jag inte verkar få jobba så mycket i sommar så ska jag försöka att göra detta till en underbar sommar som ändå blir händelserik. Det jag är rädd för är att det blir en massa jobbande på helgerna och inget på veckorna, eftersom Eken jobbar precis tvärtom, men detta ska nog gå att lösa.

Ja, som sagt så ska jag försöka få så mycket som möjligt gjort ändå. Nu kan jag ju tillexempel ta mer tid till att lära mig laga mat, leva sund, fota o.s.v. Och lyssna på detta: Finna mig själv.... Hehe, vilken klysha, I know.


Hur som haver tänker jag börja leva sund, men eftersom jag dragit på mig en dunderförkyldning under studentfirandet tänker jag nog börja lugnt, och detta genom att dricka mer vatten.
Det har varit ett gäng rysligt varma dagar och detta har lett till huvudvärk nu och då, pga vattenbrist, så nu jävlar. Jag tänker fylla min 2liters kanna varje morgon och sen tvinga mig att dricka denna under dagens lopp. Det är även dags för mig att tänka lite på sockerintaget som jag åter ökat efter min lilla duktiga period som jag under en tid var inne i.
Så water it is!

Har varit hos syster yster och målat lite på hennes vind, ska tillbaka imorgon och fortsätta. Gäller att jag går och lägger mig tidigt så jag orkar med, eftersom min förkyldning blomstrar i detta nu...
Men först ett glas vatten!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0