Knivig huvudvärk

Jag är en sån där tursam jävel som sällan drabbas av huvudvärk. Förkyld blir jag, oh yes, med horribel halsont, konstant rinnande eller toktäppt näsa, samt värk i hela min utrycksfulla kropp- men inte i huvudet.
Allt detta lider jag av nu. Men också av huvudvärk denna gång. Hur kommer detta sig, att drabbas av förkyldning på sommaren är väl i särklass det jävligaste man kan råka ut för egentligen. Och det ger sig ju aldrig! Nu har jag spenderat ack så lång tid med att gå runt likt en levande död och svurit över mitt fatala öde.

Hur som helst, veckan har nu nått sin mitt och jag har iallafall presterat så pass att jag lyckats städa mitt lilla näste och målat lite på en bokhylla som jag planerar att ställa i hallen.
Jag funderar dessutom på att ställa krav på att man alltid ska gå in huvudvägen. Det är nämligen så här att det är lättare att nu för tiden ta sig in via altanvägen så man kommer in i mitt lilla kök. Detta ska det bli ändring på har jag bestämt, även om jag själv faller för frestelsen att ta den enkla vägen.

Nu närmar sig midsommar i all sin prakt och det ser ut som lite grillning och dylikt nalkas. Ska bli härligt. För att denna högtid ska fortlöpa så smärtfritt som möjligt har jag planer på att inhandla plastbestick och plasttallrikar, en underbar uppfinning om man frågar diskskygga mig.

Nej, nu ska jag snyta min lilla näsa för att sedan kolla på lite tv.
Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Phantalonie

Yoyoyoy!

Check out my new inlägg Biaaayych, and you will find a nice surprice.

Nice to have you back in syberspace my friend.



So be nice and don´t tell your mama....

2008-06-19 @ 22:51:53
URL: http://themysteriouep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0