Mätt i magen!

Har just kommit tillbaka efter att ha skjutsat bror min till rock weekend i Kilafors! På vägen hem stannade jag och Eken och smällde i oss ett maxmål, helt underbart! Nu känner jag mig dock lite väl späckig...

Förresten måste jag få säga att fy fan vad denna vecka har gått fort! Gjorde lite småutflykter första dagarna, sen blev det en liten spelkväll på onsdagen med Samantha och Sebastian. De har sista dagarna så åkte vi ut till Ekens barndomshem och jag fiskade lite, varpå jag fick min första fisk på kastspö.

Idag gjorde vi ett försök till att besöka beachen, men med massa barn, semstrande sthlmare samt en hel del moln så gav vi upp och åkte hem istället. Nu sitter vi här och försöker fördriva tiden i väntan på att bror ska ringa någon gång i natt för att bli hämtad. Det är förjävligt.

Imorgon blir det till att städa lägenheten, tvätta och packa inför gtb-resan på måndag!
over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0